Happy New Year! + voornemens 2012

Even een kort (eerste!) berichtje om jullie allemaal een heel gelukkig nieuw jaar te wensen. Ik hoop dat iedereen een jaar krijgt vol gezondheid, gezelligheid en liefde!

Iedereen maakt denk ik wel voornemens voor het nieuwe jaar. Sommige zijn nogal cheesy en standaard (“tien kilo afvallen”), maar dit jaar probeer ik echt goede voornemens te maken. Persoonlijke, maar ook beauty voornemens. Het lijkt me grappig om te zien, aan het eind van 2012, of ik me hier aan gehouden heb ;-)

Persoonlijke voornemens
• Ondanks dat ik bijna zeker weet dat ik na deze opleiding niets met het onderwijs ga doen en iets anders ga studeren, wil ik toch goed mijn best doen. Een planning maken voor mijn huiswerk (maar vooral: me eraan houden). Het is voor mij erg belangrijk dat ik mijn diploma MBO niveau 4 haal, omdat ik daarmee naar het HBO kan!

• Alles van de positieve kant zien. Balen, zeuren en schelden om dingen helpt niet. Sterker nog: ik ga me er nog slechter van voelen. In 2011 heb ik de naam ‘moppersmurf’ hoog gehouden en in 2012 wil ik die helemaal uit mijn leven verbannen.

Beauty/Random voornemens
• Elke week een (kleine) gezichtsbehandeling doen. Ik merk echt dat mijn gezicht er van op knapt.

• Sparen voor wat duurdere producten. Kwalitatief zijn die meestal beter (wat ik er van ervaren heb).

Hebben jullie nog goede voornemens?

Geef een reactie

