Mijn eerste Lush product: The Jilted Elf jelly (kerstcollectie)

So excited! Mijn eerste Lush product ever! Toen ik vorige week naar Amsterdam ging, stapte ik voor het eerst in mijn hele leven een Lush winkel in. Mijn neus kon het amper aan, wat een geurtjes, je ruikt alles door elkaar! Het was een beetje overweldigend, maar zo geweldig. Ik weet nu al dat ik méér wil van Lush.

Toen ik de winkel binnenstapte zag ik een grote poster hanger die mij vertelde dat er 50% korting was op de gehele kerstcollectie. Ik dacht gelijk aan Snowfairy (douchegel), waar ik al veel over gelezen had. Ik dacht dat ik die heel lekker zou vinden, dus stapte ik daar als eerste op af. Wat vond ik die vies! Ik ben blij dat ik ‘m uiteindelijk niet gewonnen had op Ebay, dat had echt een miskoop geweest! Een vriendin wees mij op The Jilted Elf, die zij ook had gekocht. Ik rook eraan en was meteen verkocht! Dit groene, glibberige monstertje had mijn hart gestolen. Wat Lush over The Jilted Elf zegt:

The Jilted Elf: Jolige Jelly voor onder de douche
Deze sprankelende groene Jelly is een echt feestnummer! De wodka en grapefruitolie stimuleren lichaam en geest en helpen zelfs tegen de kater. Onmisbaar! Gebruik bevroren, gekoeld of op kamertemperatuur. Wrijf over je lichaam en spoel af.

De geur is heel apart, geen standaard geur. Als ik eraan ruik, denk ik aan een koude dag, waar je de hele dag voor de openhaard zit met een deken over je heen. Een warme geur. Zoals je op de foto hierboven kan zien, heb ik al één keer met dit product gedoucht. Ik gebruik ‘m op kamertemperatuur en haal er in de douche met een lepeltje iets uit (bang dat het onder m’n nagels gaat zitten, hihi!). Daarna doe ik een stukje van de jelly in een puff en schuim het op. Ik stond er verbaast van hoe erg een klein stukje kan schuimen! Helaas blijf je de glitters niet heel lang zien, maar dat maakt niet uit.. Ik hou nu al van Lush en gebruik dit product met liefde.

The Jilted Elf is verkrijgbaar bij Lush. Voor 100 gram betaal je €6,95. Een Lush kun je vinden in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag en Rotterdam.

Geef een reactie

