New Year’s Tag: een terugblik op 2011

Op YouTube vond ik een super leuke tag: de “New Year’s Tag”. De tag bevat enorm veel vragen, dus ik heb er tien uitgekozen die ik wel heel erg leuk vond om te beantwoorden.

Welk lied herinnerd je aan 2011?
Het hele jaar werd ik heel erg vrolijk van dit lied: Simple Plan – Loser Of The Year.

Vergeleken met begin 2011 ben je nu:
a) gelukkiger of ongelukkiger?
b) dunner of dikker?
c) rijker of armer?

Wat was je favoriete film in 2011?
Zonder twijfel: Easy A. Nadat ik deze film had gezien kon ik ‘m alleen nog maar aanbidden. Liefde voor Emma Stone!

In welke landen ben je in 2011 geweest?
Op vakantie: Frankrijk en Griekenland. Met school ben ik een week in Bosnië geweest om de arme mensen daar te helpen en om een basisschool op te knappen.

Wat was je favoriete tv-serie van 2011?
The Vampire Diaries!

Waar is het meeste van je geld aan opgegaan in 2011?
Aan mijn nieuwe iPhone 4 (liefdeliefde!) en aan make-up/kleding. A girl’s got to do what a girl’s got to do, right?

Wat was het beste boek dat je gelezen hebt?
De Kookclub van Sophie King. Zo’n leuk boek!

Naar hoeveel concerten ben je geweest in 2011?
Naar twee concerten: Van Velzen en Golden Earring.

Waar was je toen 2011 begon?
Bij mijn broer met mijn hele familie en vriend.

Waar was je toen 2011 eindigde?
Bij mijn schoonfamilie!

Ik zou het leuk vinden als jullie deze vragen in de comments ook beantwoordden!

Geef een reactie

