Mijn favoriete apps voor de iPhone

Sinds 3 november 2011 ben ik de gelukkige bezitter van mijn witte iPhone 4. Ik had er lang voor gespaard, dus nu ik ‘m dan eindelijk heb, gebruik ik ‘m optimaal en ben ik er super blij mee!
In het begin was het even zoeken en oefenen met alles, maar nadat ik alles geleerd had kan ik met een vaste mening zeggen: ik wil geen andere mobiele telefoon meer! Me and my iPhone, just happy together forever..

Apps kunnen natuurlijk niet ontbreken. Vandaag zet ik mijn favoriete apps, betaalde en niet-betaalde, voor jullie op een rij! Degen die ik het leukst, fijnst, grappigst en nuttigst vindt.

Gratis apps
Twitter: Erg handig voor de Twitteraar onder ons. Onderweg twitteren kan nu makkelijk met deze app. Het nieuwe uiterlijk is naar mijn mening mooier dan de vorige look.
Instagram: Een soort camera en Photoshop in één. Maak een foto en gooi er een leuk effect overheen. Posten op Twitter en Facebook kan daarna ook nog!
Facebook: Handig voor de Facebook fans.
PillReminder: Nooit meer je pil vergeten! Wat mij betreft super handig. Ik ben zo’n persoon die zoiets snel vergeet, niet handig.. Je kunt je striplengte instellen, je tijd waarop je je pil wil innemen, kortom: handig!
NU: Voor degene die op de hoogte willen blijven van het nieuws. Voordat ik mijn iPhone had, volgde ik het nieuws niet zo erg. Maar sinds ik deze app heb, kijk ik elke dag wel een keer of 2.
929ov Pro: Dé app voor studenten. Je kunt met deze app alle treinreizen bekijken. Zo kun je makkelijk je reis plannen!
Rabobank Bankieren: Snel je saldo checken in de winkel? Dat kan met deze app!

Betaalde apps
WhatsApp: Ik denk dat de meeste van jullie hier al bekend mee zijn. Wat een uitvinding.. Kletsen met je vrienden zonder dat het geld kost! Oké, één keer als je de app koopt, maar dat zien we maar door de vingers!
Sleep Cycle: Elke nacht bijhouden hoe vast of licht je slaapt. Je wekker gaat af op het tijdstip (wat je zelf hebt ingesteld) wanneer je het lichtst slaapt.
Wordfeud: Love, love, love it!
Angry Birds: Leuk spelletje. Wel een waarschuwing: het muziekje blijft de hele dag hangen..

Wat zijn jullie favoriete apps?

3 thoughts on “Mijn favoriete apps voor de iPhone

  1. Ik heb een Ipod touch en vind fruit ninja en sleep talk recorder echt geweldig. Deze zijn dan wel betaald, maar ze zijn het allebei waard! Verder vind ik ook tiny wings ( betaald ) en temple run heel leuk :)
    x

Geef een reactie

