The Body Shop: Spiced Vanilla Bodybutter & Showergel

Van de kerstman (correctie: kerstvrouw, m’n moeder), kreeg ik voor kerst een cadeausetje van The Body Shop. Daarin zaten twee producten: een mini showergel en bodybutter van de lijn Spiced Vanilla . Aangezien ik helemaal weg ben van vanille, werd ik erg blij van dit pakje onder de kerstboom! Zijn de producten net zo fijn als de andere producten van The Body Shop? Ik testte het.

De bodybutter is zoals elke andere bodybutter van The Body Shop. Dik, romig, heerlijk. Hij smeert lekker uit, voedt mijn huid perfect en trekt snel in. De geur blijft erg lang hangen, wat ik bij deze geur niet erg vindt. Goedgekeurd!

De showergel is gewoon basic. Hij doet niet heel veel voor mijn huid, ik heb niet het idee dat mijn huid extra zacht is na een douchebeurt. Gelukkig maakt de geur alles goed ;-) Je hebt niet veel nodig om lekker veel schuim te creeëren, pluspunt! Gewoon een fijne, basic showergel met een lekker geurtje.

Kortom: een heerlijk geurende lijn, vooral de bodybutter is een tip als je van vanille houdt.

Dit cadeausetje is nu nog te koop in de sale van The Body Shop, zowel online als in de gewone winkel. De normale prijs is €9,-, sale prijs ongeveer €6,30.

One thought on “The Body Shop: Spiced Vanilla Bodybutter & Showergel

Geef een reactie

