My Music Favorites #1

Qua muziek ga ik door periodes. Soms ben ik van de vrolijke popmuziek, maar ik kan ook genieten van rocknummers. Elke week heb ik weer nieuwe favorieten, die ik graag met de wereld wil delen. Music is made to share!


Wat word ik happy van dit liedje! Ik ken de Noisettes oorspronkelijk van de CD van ‘The Twilight Saga – Breaking Dawn’, met het nummer ‘Sister Rosetta’ (ook het beluisteren waard). Toen ik hun muziek verder ging verkennen, kwam ik er achter dat ze geweldige nummers hebben! Feel good songs!


Miike Snow vond ik nooit zo geweldig, ‘vroeger’. Maar hoe ouder ik word, hoe meer mijn muzieksmaak veranderd. Daarom besloot ik weer eens naar Miike Snow te luisteren. Ge-wel-dig!


Toen ik in Amsterdam was, draaide dit liedje in de Free Record Shop. Nice! Ik pakte Shazam (app op iPhone) erbij en die vertelde mij dat dit het liedje was. Sindsien ben ik verslaafd. Wat een heerlijke stem heeft die man.


Ja, yes, oui! ! Neon Trees is geweldig. Als je van rock met een happy touch houdt, luister dan naar dit nummer! Vooral het refrein zing ik het liefst heel hard mee..

Wat zijn jullie favoriete nummers op dit moment?

2 thoughts on “My Music Favorites #1

Geef een reactie

