The Body Shop Sale: Pink Grapefruit Showergel

Toen ik vorige week in Utrecht was, moest ik natuurlijk even The Body Shop in. In Gouda is The Body Shop helaas al een aantal jaren weg. Jammer, want The Body Shop is mijn favoriete merk als het gaat om verzorging. Sommige dingen vind ik wel redelijk prijzig, daarom ben ik altijd dol op sale. Prijzige producten voor véél minder. Wie houdt daar nou niet van?!

Eenmaal binnen liep ik tegen een tafel aan, waar huge flessen op stonden. Showergel flessen van, geloof het of niet, 750 ml. Heel lekkere geuren stonden er tussen, maar toen ik Pink Grapefruit rook, was ik om. Deze moest het worden.

Wat The Body Shop over deze geweldige showergel zegt:

Zingy soap-free clainsing with pink grapefruit seed oil and Community Fair Traid honey.

Wat ik vooral een erg fijn idee vindt als ik dit product gebruikt, is dat het niet op dieren wordt getest. Like! Ik pomp een beetje showergel in mijn puff en daarna maak ik mijn puff nat. Het schuimt heerlijk en die geur.. Fris, zoet, roze.. Ik weet niet hoe een geur roze kan zijn, maar zo’n gevoel krijg ik erbij ;-) Aanrader!

De Pink Grapefruit showergel kun je kopen bij een filiaal van The Body Shop. Ik heb gehoord dat ze uit het assortiment zijn, maar nu er sale is, zijn ze er weer! Wees er dus snel bij als je er één wil bemachtiging. Voor een showergel van 750 ml heb ik in de sale €5,- betaald.

5 thoughts on “The Body Shop Sale: Pink Grapefruit Showergel

Geef een reactie

