Mijn signature look

Iedereen heeft wel een look, die makkelijk en snel te maken is. Ideaal als je geen inspiratie of geen tijd hebt. Vandaag laat ik mijn signature look zien! Ik houd onwijs veel van bruintinten, dus als ik geen tijd of inspiratie heb, val ik daar altijd op terug. Bruine oogschaduw & roze lippen. Take a look!

Het eerste wat ik gebruik is foundation. Ik heb van mezelf een erg rode huid, dus foundation is voor mij een must . Daarnaast breng ik nog wat concealer, poeder, blush en highlighter aan. Zo zie ik er (naar mijn idee) wat frisser uit. Ook teken ik mijn wenkbrauwen bij met een poeder.

Voor de ogen gebruik ik een oogschaduwbasis. Daarna breng ik met een creamy , zwart potlood een lijntje aan. Dat lijntje veeg ik uit zodat ik een basis heb. Mijn favoriete oogschaduwkleur is bruin met een shimmer , dus die gebruik ik! Die kleur breng ik aan over het hele ooglid en in de acradeboog. In de arcadeboog breng ik daarna met een crease kwast, een iets donkerdere kleur bruin aan. Die kleur gebruik ik ook onder mijn oog. Als laatst breng ik oogpotlood aan, highlight ik het gedeelte onder mijn wenkbrauw, krul ik mijn wimpers en doe ik mascara op. Op m’n lippen gebruik ik een Rosebud salve. Klaar!

Producten die ik gebruikt heb

Gezicht
Catrice Infinite Matt Foundation #010 Light Beige
Bourjois Healthy Mix Concealer #53
Essence fix & matte! translucent powder
Catrice blush #030 Pink Grapefruit Shake
Eyeko highlighter

Ogen
Catrice eyeshadow base
Catrice wenkbrauwpoeder
Essence oogschaduw mono #02 Good Old Times (niet meer verkrijgbaar)
Oogschaduw uit het 88 shimmer palette
NYC oogschaduw mono #920 A-lister
Bourjois Liner Stylo #41 noir
L’Oreal Lash Architect 4D

Lippen
Rosebud salve original

<i>Heb jij een signature look?</i>

Geef een reactie

