My 365: one day, one photo

Voor mijn iPhone 4 ben ik altijd op zoek naar leuke apps. Er zijn zoveel apps, dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Toch heb ik deze week een app gevonden, die ik echt heel erg leuk vindt! Deze app heet My365.

De bedoeling van My365 is, dat je elke dag één foto maakt. Dat kan van alles zijn: iets simpels, leuks, moois of iets wat je onderweg tegenkomt. Wat jij maar wil! Het is natuurlijk super leuk om dat bijvoorbeeld over een half jaar terug te zien. Het ‘365 project’ is denk ik bij de meeste wel bekend. Elke dag één foto op je blog posten. Deze app is dat eigenlijk helemaal, maar dan voor op je mobiele telefoon! I like!

Ook kun je vrienden toevoegen. Zo kun je elkaars foto’s bekijken en liken. Ik vind het een geweldige uitvinding en ga er echt gebruik van maken. Stiekem vind ik het wel jammer dat ik niet op 1 januari 2012 ben begonnen, want dan heb ik natuurlijk aan het eind van het jaar geen 365 foto’s ;-)

Deze app is te vinden in de appstore, gratis!

2 thoughts on “My 365: one day, one photo

Geef een reactie

