Tag: Share The Happiness

Ik houd onwijs van de kleine dingen in het leven die alles zo leuk maken. Pijn in je kaken hebben van het lachen, ik vind het heerlijk. Daarom deze tag! Vandaag vertel ik over de dingen in het leven waar ik zo blij van wordt. De tag heb ik gevonden op de blog van Lisanne (link hieronder) :-).

We hebben allemaal kleine dingen die ons leven leuk maken. Zelfs als we ziek zijn, verdrietig zijn, en als het allemaal gewoon niet zo mee zit. Deze kleine dingen houden ons op de been! Een lief smsje, een meisje dat lachend op de fiets zit, het zonnetje dat naar binnen schijnt, een bed dat fijn ligt, een vrije dag, en ga zo maar door. Nu wil ik van jou weten, welke dingen zijn dit in jouw geval? Waar word jíj blij van? Wat zijn de simpele dingen die jouw leven zo leuk maken? Maak er een lijstje van en share your happiness! Liefs, Lisanne (Lisanneleeft.nl)

In de zon zitten
Moet ik hier nog uitleg bij geven? Ik word gewoon zo blij van de zon! Lekker op een terrasje iets drinken, op m’n balkon zitten met een boek, bruin worden.. ja. Daar houd ik van!

Spontane acties
Mezelf voorbereiden op een middag niets doen, vervelen. Maar dan toch een leuk smsje van een vriendin krijgen of ik bij kom kletsen. Awesome!

Lekker eten
Het liefst wel gezond natuurlijk! Maar een lekker wijntje met bitterballen.. to die for. Lekkere recepten met pasta? Gaat er allemaal in. Eten is echt een soort hobby voor mij geworden, ik houd onwijs van het bakken en koken. Gelukkig word ik steeds beter in koken!

Verliefd zijn
Heerlijk samen een film kijken. Mezelf kunnen zijn. Hem zien lachen om zijn eigen grapjes. Dezelfde humor hebben. Voor hem in de keuken staan. Samen een dagje weg. Naast hem wakker worden. Zijn manier van plagen. Hmm, ik zou nog twee uur door kunnen gaan om alle leuke dingen van mijn relatie op te noemen. Dat zijn er gewoon te veel. Ik geniet er onwijs van en ik kan met een gelukkig gevoel zeggen dat ik onwijs blij wordt van mijn vriend! <3

Baby’s en kleine kinderen
Niets is schattiger dan een pasgeboren baby. Ik vind het zo wonderlijk om te zien! Ook kleine kinderen hebben mijn hart gestolen. Ik loop stage in groep 1 en dat bevalt goed. De leuke inzichten die ze hebben maken mij vaak aan het lachen.

Waar worden jullie onwijs blij van?

2 thoughts on “Tag: Share The Happiness

  1. Ik zat rond een uurtje of 12 vandaag ook lekker in de zon, het is echt bloedheet als je even blijft zitten met een jas aan! Het zonnetje schijnt volop, heerlijk gewoon. Ik ben helemaal blij ervan :)

Geef een reactie

