Movie Time: Breaking Dawn part 1

The Twilight Saga volg ik eigenlijk al vanaf dat de boeken er waren. Naar mijn mening zijn boeken altijd beter dan de films die er op gebaseerd worden, maar bij The Twilight Saga vind ik dit niet het geval. De acteurs zijn goed gekozen, de sfeer is precies zoals ik het verwacht had en de liefde tussen Bella en Edward komt echt over. Daarom was ik zeer benieuwd naar de nieuwe film (nu al niet zo nieuw meer, eerlijk gezegd). Het boek was in ieder geval spannend!

Ik had de film gedownload, dus ten eerste: er zat geen ondertiteling bij, maar eerlijk gezegd vind ik dat geen probleem. Ten tweede: de kwaliteit is niet HD en het geluid is niet perfect. Maar who cares? Ik had zin om de film te kijken en dus deed ik dat.

I loved it . Dat is het enige wat ik kan zeggen. Door recensies te lezen had ik de film slechter verwacht. Oké, de scènes met de pratende wolven kwam niet echt over, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik kan daar wel om lachen. Waar ik vooral helemaal weg van was, was de bruiloft. Daar heb ik stiekem wel een traantje bij gelaten. De huwelijksnacht van Bella en Edward was precies zoals ik had verwacht, misschien nog wel beter. Om over het laatste deel van de film nog maar niet te spreken. Ik hou nu al van Renesmee, dat wordt echt een lief, klein vampiertje. Laat part 2 maar komen!

One thought on “Movie Time: Breaking Dawn part 1

  1. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een Twilight boek gezien of gelezen, op de een of andere manier trekt het me niet zo. Toch moet ik er binnenkort denk ik maar eens aan gaan geloven, hoor er namelijk veel goede verhalen over!

Geef een reactie

