Mijn Januari #1


Vandaag laat ik jullie een paar foto’s zien die ik begin Januari gemaakt heb met de app Instagram . Een super handige manier, om via mijn iPhone leuke foto’s te maken die er gelijk mooi uit zien. I like!

Heerlijk lezen met een kopje thee. Ben de laatste tijd echt verslaafd aan thee met munt!

Heerlijke producten van The Body Shop! Gekregen voor kerstmis van mijn moeder.

Aankopen bij The Body Shop! De fles showergel is echt super groot, ben er erg blij mee!

Favoriete nagellak van dit moment! ‘Lucky in Lilac’ van Catrice.

Klaar om de oven in te gaan! Gegratineerde groentepasta met pesto. Nomnomnom!

3 thoughts on “Mijn Januari #1

    • Voor 2 personen: 1 eetlepel olijfolie, 1/2 ui gesnipperd, 150 gram volkoren penne rigate, 1 blik tomatenblokjes (200 gram), 1 zak Hollandse wokgroenten (200 gram), 2 rundervinkjes in plakjes, Pesto alla Genovese, geraspte kaas. Het recept is van Albert Heijn, dus ik denk dat je de bereidingswijze wel op internet kan vinden :-)

Geef een reactie

