Tien dingen die mij vrolijk maken


■ Binnen zitten, uit het raam kijken en zien dat het zonnetje heerlijk begint te schijnen.
■ Zien dat mijn favoriete tv-show een nieuwe episode heeft.
■ Lieve mensen die om mij geven en geïnteresseerd in mij zijn.
■ In mijn agenda kijken en zien dat alles op mijn To Do-list is af gevinkt.
■ Foto’s van vroeger terug kijken.
■ Positiever denken. Ik word er vrolijk van!
■ Mijn parkiet. Klinkt misschien stom, maar ze is zo’n schatje.
■ Een goed boek lezen en balen als ik het boek uit heb.
■ Een film zo vaak gezien hebben, dat je de scènes uit je hoofd kent.
■ Een goed gesprek hebben met een familie lid.

4 thoughts on “Tien dingen die mij vrolijk maken

Geef een reactie

