30 Day Challenge

Dertig dagen lang een stukje posten over mezelf. Een uitdaging, dat is het zeker. Maar ik ga het proberen! Zelf vind ik het leuk om dit soort challenges bij anderen te lezen, dus waarom niet op mijn eigen blog :-)? Ik ben benieuwd wat er uit komt en of ik het volhoudt! We’ll see!

Dag 01: Een recente foto + 15 interessante feitjes over mijzelf
Dag 02: Uitleg over mijn blognaam
Dag 03: Een foto van mij en mijn vrienden of vriendinnen
Dag 04: Een trekje waarvan ik zou willen dat ik het niet zou hebben
Dag 05: Een foto van een plaats waar ik geweest ben
Dag 06: Mijn favoriete held
Dag 07: Een foto van iemand die een grote indruk op mij heeft gemaakt
Dag 08: Kleine punten waar ik aan wil werken deze maand
Dag 09: Iets waar ik trots op ben
Dag 10: Liedjes waar ik naar luister: blij, verdrietig, verveeld, hyper, boos
Dag 11: Een foto van mij en mijn vrienden of vriendinnen
Dag 12: Hoe ik in de blogwereld terecht ben gekomen
Dag 13: Een brief aan iemand die mij gekwetst heeft
Dag 14: Een foto van mij en mijn familie
Dag 15: Zet je iPod op shuffle: welke 10 liedjes spelen er dan af?
Dag 16: Een foto van mijzelf
Dag 17: Iemand waarmee ik voor één dag zou willen switchen van leven
Dag 18: Plannen & dromen
Dag 19: Bijnamen, waarom ik ze heb
Dag 20: Iemand waarmee ik mezelf zie trouwen
Dag 21: Een foto van iets waar ik blij van wordt
Dag 22: Wat mij anders maakt dan de rest van de wereld
Dag 23: Iets waar ik verslaafd aan ben
Dag 24: Een brief aan mijn ouders
Dag 25: Wat kun je vinden in mijn tas?
Dag 26: Wat denk ik over mijn vrienden en vriendinnen?
Dag 27: Waarom doe ik een 30 Day Challenge?
Dag 28: Foto uit 2011 en 2012, veranderingen
Dag 29: Wat ik geleerd heb deze maand
Dag 30: Wie ben ik?

Starting tomorrow!

3 thoughts on “30 Day Challenge

Geef een reactie

