Dag 01: Een recente foto + 15 interessante feitjes over mijzelf

Foto gemaakt met mijn telefoon. Haar geverfd (zie je hier niet zo goed helaas!) en m’n nieuwe shirtje aan. Happy!

15 interessante feitjes over mijzelf
Als ik me verveel, ga ik de haren op m’n hoofd tellen.
■ Ik kan heel enthousiast over iets zijn, waardoor ik nergens anders over praat.
■ Ik hecht veel waarde aan foto’s. Overal zit een herinnering aan.
■ Mijn favoriete pizza is pizza mozzarella.
■ Er is een tijd geweest dat ik alleen maar zwarte kleding droeg.
■ Het liefst draag ik elke dag rode lipstick, maar dat doe ik niet.
■ Mijn favoriete kledingwinkel is Steps.
■ Ik vind het makkelijk om een dieet te volgen uit een boek, omdat ik kan zien wat ik die dag mag eten, dan heb ik niet de neiging om iets anders te pakken.
■ Ik wil later gynaecoloog of neonatoloog worden.
■ Mijn favoriete thee op dit moment is Green Tea Fresh Mint van Albert Heijn.
■ Ik lees liever artikels op blogs, dan dat ik mijn huiswerk maak.
■ Ik weet al precies hoe ik mijn eigen huisje in wil richten.
■ Ik heb een To Read-list van hier tot Tokio.
■ Mijn favoriete Starbucks coffee is een Cappuccino. Simpel.
■ Ik vind het leuk om in mijn vakantie allerlei steden in Nederland te bezoeken.

4 thoughts on “Dag 01: Een recente foto + 15 interessante feitjes over mijzelf

  1. woaah, het is net alsof je het over mij hebt :| serieus, best scary haha…
    maarreh, ik ga als ik mezelf verveel niet de haren op mijn hoofd tellen, haha! :p wel een goed idee, trouwens

  2. He die uilenketting heb ik ook :D Puntje 3 tot 6, 10 tot 12 en 15 heb ik dus ook! Haha grappig hoe je er via blogs achter komt hoeveel je eigenlijk gemeen hebt met mensen ;p

    • PS sorry voor dit berichtje, die kan je straks wel verwijderen. Maar bij m’n vorige reactie (die over ian) heb ik m’n mail verkeerd, ben aan het einde een ‘r’ vergeten, haha, daarom zie je m’n gravatar niet.

Geef een reactie

