Dag 02: Uitleg over mijn blognaam

Toen ik met mijn blog startte, heb ik echt onwijs lang nagedacht over de naam. Ik wilde elke dag een artikel plaatsen over de mooie dingen in het leven. Na lang na denken, wist ik het. Daily dose of beautiful. Dagelijkse dosis van het prachtige, letterlijk vertaald. In de toekomst wil ik een eigen domein, maar eerst eens kijken hoe het verloopt met mijn blog. Ik doe het vooral omdat ik het zelf leuk vindt en omdat ik graag dingen wil delen met de rest van de wereld. Een blog hebben is daarvoor de perfecte optie natuurlijk!

Ik ben in ieder geval blij met mijn blognaam. Hij past bij mijn persoonlijkheid! Ik sta positief in het leven en probeer alles met open armen te ontvangen.

Ik ben wel benieuwd hoe jullie bij jullie blognaam zijn gekomen!

3 thoughts on “Dag 02: Uitleg over mijn blognaam

  1. Leuk om de uitleg te lezen. Mijne is afgeleid van “Time flies while having rum” wat oorspronkelijk natuurlijk “fun” is. Maarehm, ik wilde iets origineels, dus dit.

  2. Mijn is heel simpel : lillyherworld dus lillyhaarleven en het gaat daar voornamelijk over! ^^ Mooie naam trouwens, erg mooie betekenis. :)

Geef een reactie

