Dag 04: Een trekje waarvan ik zou willen dat ik het niet zou hebben

Ik heb een vreemd trekje. Als ik mij verveel, ga ik heel doelloos de haren op m’n hoofd tellen. Ik zou echt willen dat ik dat niet zou hebben! Want a) de kleur waarin ik mijn haar verf vervaagd dan sneller, b) mijn haar wordt er sneller vet van en c) het is raar.
Ik hoor mijn vader vaak genoeg zeggen: ‘stop er nou eens mee, straks vallen je haren er nog uit!’ Dus, mijn doel in 2012: volledig stoppen met het tellen van mijn hoofdhaar.

Wat ga ik hier aan doen?
– Als ik me verveel, iets gaan doen wat wél zinvol is.
– Er aan denken dat mijn haar er mooier van wordt als ik het niet doe.

En nu ik dit typ besef ik dat het wel een heel raar trekje is ;-)

4 thoughts on “Dag 04: Een trekje waarvan ik zou willen dat ik het niet zou hebben

  1. Haha je haren tellen? Dat heb ik echt nog nooooit gedaan! Ik hoop dat je het gaat lukken. En zo niet, iedereen heeft rare trekjes dus zo erg is het ook weer niet. :)

Geef een reactie

