Dag 06: Mijn favoriete held

Mijn favoriete held. Ik vind het een beetje een vaag iets, maar ik geef m’n eigen draai er maar aan. Mijn favoriete held, is namelijk Ian Somerhalder, oftewel Damon Salvatore uit The Vampire Diaries.

In de serie is hij super grappig, maar gek genoeg zie ik hem wel als held. Ik vind hem tien keer leuker als Stefan en qua uiterlijk mag Ian er ook wel zijn. Buiten de serie om, lijkt het me gewoon een fantastisch mens. Als je hem op Twitter volgt, kun je keer op keer lezen dat hij een hart van goud heeft. Hij zet zich in voor de mensheid en zijn tweets zijn gewoon lief en leuk. Als ik alles bij elkaar op tel is hij voor mij een held.

6 thoughts on “Dag 06: Mijn favoriete held

  1. Ben het echt helemaal met je eens! Ik volg hem ook en vanaf het begin van TVD vind ik hem al het leukst! *vooral omdat ie toen echt nog een ‘badboy’ was, maar nu wordt ie ook steeds liever in de serie en vind hem nog steeds het leukst :D

Geef een reactie

