Dag 07: Een foto van iemand die een grote indruk op mij heeft gemaakt

Iemand die een hele grote indruk op mij heeft gemaakt, is mijn vriend. Dat is natuurlijk logisch, maar ik meen het echt en daarom wil ik deze blogpost aan hem wijden!

Ik ben onwijs trots op hem – hij laat me lachen – hij verzint belachelijke koosnaampjes – hij helpt me – ik kan hem vertrouwen – we hebben het altijd gezellig samen – we kunnen praten over de toekomst – we houden rekening met elkaar – we laten elkaar ons eigen ding doen – hij kan lachen om zijn eigen grapjes – het is heerlijk om ’s avonds gewoon een film te kijken en tegen hem aan te liggen – ik krijg altijd een lach op mijn gezicht als ik aan hem denk – hij is echt mijn soulmate…

Ik kan nog wel uren doorgaan :-) We zijn op 13 maart 2012 twee jaar samen!

2 thoughts on “Dag 07: Een foto van iemand die een grote indruk op mij heeft gemaakt

Geef een reactie

