Dag 08: Kleine punten waar ik aan wil werken deze maand

■ Denken dat ik iets wél kan, in plaats van denken dat het niet gaat lukken.
■ Eerst mijn huiswerk afhebben, dan leuke dingen doen. Niet andersom!
■ Meer tijd nemen voor het in slaap komen. Een uur van tevoren geen electronica meer!
■ Elke dag een stukje in een boek proberen te lezen. Ik maak er echt te weinig tijd voor, terwijl het zo leuk is.
■ Proberen om niet te weinig te eten.
■ Openstaan voor nieuwe dingen. Dare to make a change.
■ En gewoon een puntje waarvan ik wil dat het deze maand ook goed gaat: positief denken.

Wat zijn jou puntjes om aan te werken?

2 thoughts on “Dag 08: Kleine punten waar ik aan wil werken deze maand

Geef een reactie

