Dag 09: Iets waar ik trots op ben

Ik ben trots op…

■ Mijn twee lieve neefjes (zoontjes van m’n broer)
Ondanks dat ze soms heel erg druk zijn, zijn ze echt de leukste kinderen die ik ooit heb ontmoet.
■ Mijn schoolprestaties
Ik haal hoge cijfers en heb geen moeite om veel te leren ;-)
■ Mijn moeder
Ze heeft echt heel veel mee gemaakt (qua ziektes) en ik ben trots op haar dat ze overal zo positief doorheen komt!
■ Lieve vrienden en vriendinnen
Vrienden en vriendinnen zijn er om trots op te zijn!
■ Mijn vriend
Bereikt eigenlijk altijd zijn doel en ik ben trots dat hij van mij is ;-)
■ De fijne dingen in het leven
Ik ben blij dat ik ze allemaal mag mee maken, ik geniet van alles!

3 thoughts on “Dag 09: Iets waar ik trots op ben

Geef een reactie

