Dag 10: Liedjes waar ik naar luister: blij, verdrietig, verveeld, hyper, boos

Muziek is eigenlijk iets, wat mij vrolijk maakt wanneer ik verdrietig ben. Het maakt me gelukkig als ik ongelukkig ben. Muziek is er te vinden voor allerlei stemmingen en daarom houd ik er zoveel van. Mijn muzieksmaak is ook nogal uitgebreidt. Ik houd van rock en alternative, maar ik kan ook genieten van artiesten zoals Lady GaGa. Benieuwd naar wat voor nummer ik luister als ik blij, verdrietig, verveeld, hyper of boos ben?

Blij: Glee Cast – I’m The Only One

Gezongen door Puck en heerlijk om zelf mee te zingen. Heeft een hoog gehalte om je deodorant fles te gebruiken als microfoon en daarmee te gaan rocken voor de spiegel.

Verdrietig: Hurts – Stay

I need you, I’m lost without you, I hate to let you go… een heerlijk liedje als je verdrietig bent en al je tranen eruit wil huilen.

Verveeld: Golden Earring – Johnny Make Believe

Als ik me verveel, is er maar één manier om me weer happy te krijgen: Golden Earring. Meer van m’n ouders tijd, maar ik ben zelf al een keer of vijf naar hun concert geweest en ze zijn gewoon tof. Echt rock ’n roll met een happy gevoel.

Hyper: Hinder – Striptease

Hoe vaak heb ik al niet door m’n kamer gedanst op dit nummer? Het is een vrij zwaar rock nummer, maar ik word er zo hyper van… Het deuntje blijft de hele dag in mijn hoofd zitten. De CD van Hinder is echt een aanrader!

Boos: Disturbed – The Night

Hier moet je echt van houden. Dit lied is echt evil all over en heerlijk als je even je woede wil afreageren.

Ik ben wel benieuwd naar welke liedjes jullie luisteren in deze stemmingen, let me know!

4 thoughts on “Dag 10: Liedjes waar ik naar luister: blij, verdrietig, verveeld, hyper, boos

Geef een reactie

