Dag 11: Een foto van mij en mijn vrienden of vriendinnen

Vandaag moet ik alweer een foto van mijn vrienden of vriendinnen plaatsen. In het vorige stukje liet ik een foto van m’n beste vriendin zien, maar natuurlijk heb ik nog andere vriendinnen waar ik het heel erg gezellig mee heb! Daarom deze foto. Deze gezellige meiden zitten allemaal in mijn klas, ze maken mijn saaie schooldag altijd weer net iets leuker. Er is geen dag dat ik niet met ze gelachen heb!

Hier gingen we bowlen met de hele klas. Dat was erg gezellig :-)

2 thoughts on “Dag 11: Een foto van mij en mijn vrienden of vriendinnen

Geef een reactie

