Dag 12: Hoe ik in de blogwereld terecht ben gekomen

Dit vind ik ook altijd leuk om te lezen bij anderen. Hoe zijn de personen achter blogs in de blogwereld gekomen? Bij mij ging dat als volgt: rond mijn elfde, begon mijn interesse voor schrijven te komen. Op dat moment was ‘ImOnline’ een hype, dus maakte ik daar een site. Mijn eerste site ging over Emma Watson, oftewel Hermelien in Harry Potter. Ik postte daar artikels over de nieuwste weetjes van Emma Watson. Ik heb er veel plezier in gehad, maar van fansites maken kreeg ik al snel genoeg. Nadat ik ermee gestopt ben, heb ik ongeveer 4 jaar niets met mijn liefde voor schrijven gedaan.

Toen het fenomeen ‘beautyblog’ kwam, werd ik geïnspireerd. Ik wilde dat ook, dus waarom niet? Ik vond het hartstikke leuk, maar alleen bloggen over beauty is gewoon niets voor mij. Ik houd van beauty, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het bloggen over van alles en nog wat veel leuker! En zie hier: mijn blog, Daily Dose Of Beautiful. Ik ben er heel erg tevreden mee en ik doe wat ik leuk vindt: bloggen over alles wat mij interesseerd, wat ik met jullie wil delen.

Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie in de blogwereld terecht zijn gekomen. Zowel mensen met een blog, als mensen die blogs bezoeken. Tell me!

6 thoughts on “Dag 12: Hoe ik in de blogwereld terecht ben gekomen

  1. Super leuk om te lezen! Ik deed samen met mijn vriendin een sectorwerkstuk over beauty, daarvoor hebben wij een beautysite gemaakt om te presenteren. Dit vonden we zo leuk dat we nu onze eigen beautyblog hebben (:

  2. Klinkt goed. Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik er oorspronkelijk in terecht ben gekomen. Ik was heel jong, jaartje of 12 misschien. Maar sinds 4 maanden weer aan het bloggen omdat ik het miste.

  3. Ik heb schrijven ook altijd heel leuk gevonden! Ik heb al een paar keer een blog gehad, maar hield het niet lang vol. Sinds kort doe ik het weer en ik ben er echt blij mee! Ik moet toch ergens mijn rare gedachten kwijt he.. xD

  4. Ik vind dit zelfs ook altijd erg leuk om te lezen bij anderen. Ik schreef vroeger altijd al erg veel en het kwam door mijn nicht, die een blog heeft, dat ik op het idee kwam om ook te gaan bloggen.

  5. Ik ben volgens mij gewoon eens op de term ‘blog’ gaan zoeken op google en toen kwam ik terecht op een paar sites die ik nu nog steeds volg. En dat is echt alweer 7 jaar geleden denk ik! Dus ik ga zelf ook al een tijdje mee ‘in het vak’ ;)

Geef een reactie

