Dag 13: Een brief aan iemand die mij gekwetst heeft

Dit vind ik eigenlijk best een naar artikeltje om te schrijven. Vroeger ben ik best veel gekwetst, maar om eerlijk te zijn heb ik dat lekker achter me gelaten. Nu is nu, toen is toen. Maar toch zal ik een ‘brief’ schrijven, zonder veel details, want voor mij zijn die niet meer nodig :-) Dus, een lekker dramatisch blogje vandaag, haha!


Aan degene die mij ooit gekwetst heeft,

Vroeger hechtte ik onwijs veel waarde aan jou kritieken. Ik was te dik, ik was een varken, ik was te min en noem het maar op. Ik deed net of het me niets deed, maar als ik thuis was begonnen de gedachten al te komen. ’s Ochtends had ik geen zin meer om naar school te gaan en ik voelde me totaal niet lekker in m’n vel. Bedankt daarvoor. Na zeven jaar weet ik wel beter. Als je zulke erge dingen tegen een persoon kan zeggen, ben je laag gezonken. Héél laag. Helaas voor jou, ben ik er alleen maar sterker door geworden. Ik ben nu een gelukkig mens, iets wat ik je nog steeds niet toe wens, ondanks dat ik je nooit meer zie. Je bent zielig en ik ben blij dat ik er over heen ben gekomen, want de enige die zich schuldig moet voelen ben JIJ.

Daniëlle.

4 thoughts on “Dag 13: Een brief aan iemand die mij gekwetst heeft

Geef een reactie

