Dag 14: Een foto van mij en mijn familie

Ik heb twee foto’s gekozen die recent, in 2012, zijn gemaakt! Ik houd echt van foto’s met familie. Mijn familie is gezellig en warm, ik heb met iedereen een goede band en ben echt heel erg trots op iedereen. Als we met de hele familie bij elkaar zijn, is het echt – zoals mijn oma het noemt – een kippenhok. Iedereen lacht, praat en is druk. Ik houd ervan!

 Een lekker vage foto, maar zo leuk! Deze foto is gemaakt in het Beatrixtheater, we gingen naar Miss Saigon (die echt gewéldig was). M’n moeder is echt een schat en ik kan uren met haar praten.

Oppassen op de twee zoontjes van mijn broertje. Tante Daniëlle, haha! De oudste, Davy (tussenin) is acht en Robbin (de linker) is vijf. Schatjes!

2 thoughts on “Dag 14: Een foto van mij en mijn familie

Geef een reactie

