Dag 15: Zet je iPod op shuffle: welke 10 liedjes spelen er dan af?

Sinds ik mijn iPhone heb, gebruik ik deze om muziek mee te luisteren. Ik heb ook een iPod nano, maar eigenlijk vind ik m’n iPhone veel fijner om muziek mee te luisteren! Als ik op vakantie ga dan gebruik ik meestal mijn iPod nano, is iets praktischer dan een iPhone! Ik zette mijn afspeellijst op shuffle voor dit artikel. Welke liedjes zouden er langs zijn gekomen?


♫ Hinder – Striptease
Mijn favoriete nummer! Een echt power-rock nummer.

♫ The Police – Roxanne
Dit nummer ken ik oorspronkelijk van de film ‘Moulin Rouge’, maar dat nummer heet ‘El Tango De Roxanne’. Het nummer is ook gezongen (oorspronkelijk of gecovert, ik weet het niet!) door The Police.

♫ Miss Saigon – Waarom, God?
Een mooi nummer uit de musical Miss Saigon. Ik ben er op 28 januari naar toe geweest en wat wás ie toch verschrikkelijk mooi. Een echte tranentrekker.

♫ Carla Brun – Quelqu’un M’a Dit
Een leuk Frans liedje. Ik luister dit vooral als ik ga studeren, ik word er lekker rustig en relaxt van.

♫ Miike Snow – Cult Logic
Muziek van Miike Snow kan ik eigenlijk altijd wel luisteren. Vrolijk en echt een oppepper!

♫ Avenged Sevenfold – Afterlife
Dit is echt voor de mensen die van hard-rock houden. Ik vind het een heerlijk liedje als ik even gefrustreerd ben.

♫ Miike Snow – Animal (Mark Ronson Remix)
In deze remix vind ik ‘m stiekem nog beter als de originele versie!

♫ Noisettes – Sometimes
Enige wat ik erover kan zeggen: de Noisettes zijn geweldig!

♫ Simple Plan – Loser Of The Year
Ik dans hierop altijd door m’n kamer omdat ik er zo vrolijk van wordt!

♫ Miss Saigon – De Laatste Nacht
De laatste nacht van Kim en Chris, snik snik. Weer uit de musical Miss Saigon!

Ik ben wel benieuwd welke nummer jullie krijgen als jullie je iPod op shuffle zetten!

6 thoughts on “Dag 15: Zet je iPod op shuffle: welke 10 liedjes spelen er dan af?

  1. Ik heb geen iPod. Maar dankzij jou ben ik nu wel even goed verslaafd aan dat Franse nummer. Wat een heerlijkheid. En Miike Snow is altijd goed, ja.

  2. Toevallig heb ik dezelfde iPod als jou, en ook nog in de zelfde kleur, haha. Goede smaak! ;-)

    Als ik mijn iPod op shuffle zet, krijg ik veel KISS, Journey, Kelly Family, Celine Dion, noem maar op.

    Ik zet mijn iPod vaak met een artiest op shuffle, haha. Beetje saai, maar toch ook wel weer leuk!

Geef een reactie

