Dag 17: Iemand waarmee ik voor één dag zou willen switchen van leven

Iemand waarmee ik écht van leven zou willen switchen, voor één dag, is J.K. Rowling. Ik zou het fantastisch vinden om zoveel fantasie om te zetten in een boek. Ik verbaas mezelf er nog steeds over hoe ze al de Harry Potter boeken tot zo’n succes heeft gemaakt. Als ik voor één dag J.K. Rowling was, zou ik…

    • De hele dag schrijven
    • Meeten met alle personages uit Harry Potter
    • Stiekem een beetje van haar talent stelen
    • Mijn allermooiste jurk aantrekken en over de rode loper paraderen
    • Genieten van mijn succes
    • Geïnspireerd worden om zelf een boek te schrijven

8 thoughts on “Dag 17: Iemand waarmee ik voor één dag zou willen switchen van leven

  1. Als ik een dag iemand anders kon zijn, wilde ik ook heel erg graag Joanne wezen. Haar manier van denken, praten en op papier schrijven trekt mij heel erg aan. Ik vind haar geweldig en ben al jaren helemaal gek van haar boeken.

    Ik wilde ook eventjes zeggen dat ik jouw blog super vind, ik heb stiekem helemaal terug gekeken en gelezen tot begin 2012. Love it! Ik zal echt proberen deze blog te blijven volgen.

    Je hebt toevallig geen interesse om samen een blog te onderhouden? Oké, die vraag is een beetje raar, omdat jij mij helemaal niet kent. Ik vind jouw schrijfstijl namelijk echt geweldig en ik zocht een een persoon zoals jij. haha!

Geef een reactie

