Dag 19: Bijnamen, waarom ik ze heb

Bijnamen heb ik al vanaf dat ik geboren ben, gok ik. Hele logische, maar soms ook niet logische bijnamen. Aan sommige bijnamen heb ik een hekel, maar de meeste kan ik nog wel waarderen ;-)

Daan, gewoon omdat het een simpele, korte versie is van Daniëlle.
Daantje, zo word ik genoemd door mijn broer en zijn kinderen. Deze vind ik iets minder, haha!
Daniël, deze vind ik belachelijk. Het klinkt alsof ik een man ben…
Bitterballetje, zo noemt mijn vriend me weleens. Omdat ik een enorme verslaving heb voor bitterballen.
Schatje patatje, ook verzonnen door mijn vriend, omdat ik een hekel heb aan kleffe bijnamen… Thanks, honey!

Niet heel veel bijnamen dus, maar dat hoeft ook niet! Hoe word jij weleens genoemd?

3 thoughts on “Dag 19: Bijnamen, waarom ik ze heb

  1. Rocky word ik genoemd door een klasgenootje, wanneer ik haar rots in de branding ben haha. Anderzijds noem ik haar ravioli. Omdat zij dat lekker vindt.

  2. ooh wat schattig die van je vriend, Nou bij mij ist Ax, Axje, en heel lang noemde ze me Poppy , als je de film wild child kent weet je wel wie Poppy is, Ik leek vroeger echt op haar (de blonde versie :p)

Geef een reactie

