Dag 20: Iemand waarmee ik mezelf zie trouwen

Natuurlijk weet je nooit hoe het leven loopt, maar ik zie mezelf trouwen met mijn huidige vriend. We hebben het gewoon super leuk samen!
Aangezien dit de zoveelste blog is die over hem gaat, zal ik maar geen hele waslijst opnoemen waarom hij zo geweldig is ;-)

Deze foto is gemaakt op eerste kerstdag. Ik vind deze foto echt leuk, omdat we heel anders gekleed zijn dan normaal. Ik ben echt van de comfy, stoere kleding en hij van de sportieve, lekker-zittende kleding. Dit was wel eens leuk voor de verandering!

2 thoughts on “Dag 20: Iemand waarmee ik mezelf zie trouwen

Geef een reactie

