Dag 21: Een foto van iets waar ik blij van wordt

Ik word blij van alles wat met lente en zomer te maken heeft. Nieuwe beauty producten, lammetjes, het strand, de zee, zon, de hele dag boeken lezen… ja! Daar houd ik van! Ik heb echt heel veel foto’s waar ik echt blij van wordt, maar ik zal het een beperken tot de foto’s die er voor mij bovenuit springen!


Zomer 2011. Wat een heerlijkheid! Dit was het uitzicht ’s ochtends, als we uit ons bed rolde en ons balkonnetje op liepen. Griekenland, Chersonissos. Ik wil terug!

Mooie inrichting, veel boeken, licht.

Baby’s. Do I need to say more?

Een DVD collectie om U tegen te zeggen. Ik houd er echt van om te kunnen kiezen uit veel DVD’s.

Ik kan uren met make-up bezig zijn. Als ik in een drogisterij ben, loop ik vrijwel direct naar de cosmetica afdeling en probeer ik zoveel mogelijk te testen. Het resultaat: tientallen lipsticks geswatcht op m’n hand, waardoor mensen je op straat raar aankijken…

Waar word jij blij van?

One thought on “Dag 21: Een foto van iets waar ik blij van wordt

Geef een reactie

