Dag 22: Wat mij anders maakt dan de rest van de wereld

Dit vind ik echt een moeilijk onderwerp. Ik voel me niet echt anders dan anderen, eerlijk gezegd.

Mijn mening is, dat iedereen anders is. Iedereen heeft iets unieks, iets aparts. Dat kan vanalles zijn: een aparte kledingstijl, een vreemde haarkleur, een aparte oogkleur of een vreemde gewoonte.
Ik vind dat ik een aparte oogkleur heb. Mijn ogen zijn in de zon fel blauw, maar in gewoon licht zijn ze blauw/groen. Ook zit er om mijn pupil een onverklaarbaar, geel cirkeltje. Zelf vind ik mijn ogen mooi, ik ben er trots op. Ik hoor ook vaak van mensen dat ze mijn ogen erg mooi vinden. Dat zou iets kunnen zijn wat mij anders maakt, maar ik voel me er niet anders door, snap je?

Ik ben gewoon lekker mezelf. Misschien kun je dat van sommige mensen niet zeggen, maar ik ben het. Ik houd ervan. Vroeger durfde ik mezelf niet te zijn op bepaalde momenten, ik heb nu spijt van de momenten die ik daardoor gemist heb. Ik durf nu te dragen wat ik zelf leuk vindt, ik maak mezelf op – hoe ik het mooi vindt en ga zo maar verder.

I just love to be me! Waarom ben jij anders dan anderen?

One thought on “Dag 22: Wat mij anders maakt dan de rest van de wereld

  1. Oh dit vind ik echt een heel mooi blogje.
    waarom ik anders ben dan anderen? Hmm omdat ik gewoon mezelf blijft? Vind het ook echt een vraag om over na te denken….

Geef een reactie

