Dag 23: Iets waar ik verslaafd aan ben

Hier hoef ik niet lang over na te denken. Iets waar ik mijn hele leven al verslaafd aan ben, is boeken lezen. Ik kon al heel vroeg lezen en sinds ik dat kon, ben ik niet meer uit boeken weg te slaan.

Het liefst lees ik Engelse boeken. De Engelse taal fascineert mij, het is duidelijk en veel mooier dan Nederlands, if you ask me. Het liefst lees ik ik fantasy boeken. Ik ben op dit moment bezig in ‘Vampire Academy’, geschreven door Richelle Mead. Een geweldig boek, ik kan ‘m niet meer weg leggen (daarom schrijf ik dit artikeltje heel kort van tevoren, hihi).

Mijn Engelse boeken bestel ik altijd op http://bookdepository.com, een site waar je heel veel Engelse boeken voor weinig kunt kopen. Om te betalen heb je Paypal nodig, maar dat is heel makkelijk en veilig! Overige boeken koop ik bij Verkaik. Om bij te houden wat voor boeken ik lees en om nieuwe boeken te ontdekken, gebruik ik http://goodreads.com, een fantastische site waar je ook nieuwe mensen kunt leren kennen, die ook van lezen houden!

3 thoughts on “Dag 23: Iets waar ik verslaafd aan ben

  1. Ja, tof! Ik ben dol op lezen, en ook Engels, en fantasy is ook mijn lievelingsgenre! Heb je wel eens van John Green gehoord? Hij schrijft prachtige jeugdboeken, geen fantasy weliswaar, maar echt fantastisch!

Geef een reactie

