Dag 24: Een brief aan mijn ouders

Lieve mamma en pappa,

Ik waardeer het heel erg hoe jullie elke keer weer voor mij (en anderen) klaar staan. Ik heb veel vrijheid gekregen om mezelf te ontwikkelen, er werden natuurlijk wel grenzen gesteld, maar die begrijp ik. Ook ben ik trots dat we door alle negatieve dingen, toch nog positief in het leven staan. Met mamma is er veel gebeurd, maar alsnog maken we van het leven een feestje.
Ook zou ik me willen verontschuldigen voor alle nare dingen die ik heb gezegd in mijn puberteit. Ik besef me nu pas hoe hard dat aankwam, terwijl ik het eigenlijk niet eens meende. Gelukkig sta ik daar nu boven en weet ik dat ik het niet zo bedoelde. Maar als ik het over kon doen, dan had ik dat gedaan.

Ik ben trots op jullie!

Liefs, Daniëlle.

2 thoughts on “Dag 24: Een brief aan mijn ouders

Geef een reactie

