Dag 25: Wat kun je vinden in mijn tas?

Eigenlijk wilde ik een ‘What’s in my bag’ filmpje maken, maar helaas heb ik de tijd niet kunnen vinden om dat te doen. Dan maar met een foto! Gister ben ik naar school geweest, dus je kunt voornamelijk schoolspullen in mijn tas vinden. Lezen wat er gister in mijn tas zat?

  • Een pen
  • Neusspray
  • Deodorant: Dove – Beauty Finish
  • Oortjes om muziek mee te luisteren
  • Agenda van Blond Amsterdam
  • Een schijfboekje, om notities van lessen te maken
  • Een map met allemaal vakken, zo kan ik losse papieren niet kwijt raken
  • Make-up tasje met daarin: Rosebud Salve, een klein spiegeltje van Hema, Bourjois Lipstick in ‘Rose tendre’, wattenstaafje, proefje van ‘Especially Escada’ en koortslipcrème
  • Paraplu
  • Brillenkoker met daarin een brillendoekje (ik draag de laatste tijd weer vaak mijn bril, heb een nieuwe! Komt snel een artikeltje over).
  • Nivea crème in een mini blikje
  • Inlegkruisje, tampons en Feminax, spreekt voor zich…
3 thoughts on “Dag 25: Wat kun je vinden in mijn tas?

Geef een reactie

