Dag 26: Wat denk ik over mijn vrienden en vriendinnen?

Door de jaren heen is wel gebleken wie mijn echte vrienden en vriendinnen zijn. Degene waarmee ik nu nog goed bevriend ben, zijn echte blijvers :-) Ik ben super blij met ze, ik kan met ze lachen en ze alles toevertrouwen.

Een goed voorbeeld van ‘best friends forever’ heb ik wel. Ik ken Iris al vanaf groep 1 (basisschool). We zijn nog steeds vriendinnen en ik heb ook het gevoel dat dit voor altijd gaat blijven! Ook al zien we elkaar nu niet meer zo vaak, we blijven contact houden! We hebben natuurlijk veel te kletsen als we elkaar weer zien :-)

Over een jaar ben ik afgestudeerd en gaan mijn vriendinnen uit m’n klas en ik allemaal een andere richting op. Ik ben benieuwd of ik ze dan nog ga zien, ik hoop het in ieder geval wel! Daar heb ik veel mee gelachen en ze weten best nog wel veel van me (in die twee jaar dat ik ze nu ken).

Vrienden en vriendinnen zijn er om te koesteren, wees er trots op!

4 thoughts on “Dag 26: Wat denk ik over mijn vrienden en vriendinnen?

Geef een reactie

