Dag 27: Waarom doe ik een 30 Day Challenge?

Waarom doe ik eigenlijk mee aan de 30 Day Challenge? Daar heb ik wel meerdere redenen voor.

Ik ben met deze blog begonnen op 1 januari  2012. Het leek me een leuk begin van mijn blog, door de 30 Day Challenge leren jullie me toch een beetje kennen. Er zitten veel persoonlijke vragen tussen, die ik leuk vindt om te beantwoorden. Zo hebben jullie toch nog een beetje een idee wie er achter deze blog zit!

Ook is het natuurlijk een uitdaging om 30 dagen achter elkaar te bloggen. Ik ben net begonnen, dus ik denk dat ik een goede start heb gemaakt door elke dag een blogje online te plaatsen. Ik heb in de tijd dat ik de 30 Day Challenge doe, heel veel inspiratie op gedaan voor nieuwe artikeltjes. Dus dat is de tweede reden: inspiratie op doen voor nieuwe artikels.

Als jij ooit een challenge op je blog hebt gedaan, waarom dan?

4 thoughts on “Dag 27: Waarom doe ik een 30 Day Challenge?

  1. Dat zijn goede redenen idd! :) voor mij zouden het dezelfde zijn denk ik.
    Trouwens, echt een mooie foto die je erbij hebt geplaatst!! Love it.

  2. Ja ik blog genoeg en ook doe ik wel eens mee aan die challenges. Helaas zitten er toch vaak rare vragen tussen die opdrachten die ik dan weer niet helemaal bij mijn site vind passen waardoor ik uiteindelijk toch afhaak!

  3. Tot nu toe nog nooit een challenge gedaan en zie het mezelf niet echt doen. M’n blogconcept is sowieso nog niet duidelijk en challenges leiden daarvan af. : )

Geef een reactie

