Dag 28: Foto uit 2011 en 2012, veranderingen

Qua uiterlijk heb ik het gevoel dat ik veranderd ben, maar ook van binnen. Ik merk echt dat ik het laatste jaar uit mijn puberteit ben gegaan, ik begin echt volwassen te worden. In mijn puberteit moest ik al lachen om het woord ‘borsten’ of ‘string’, dat soort dingen zijn echt over. Ook zit ik veel beter in mijn vel, dat zie ik echt terug bij mezelf. Ik heb een foto met bril en zonder bril naast elkaar gezet, om te vergelijken!

Begin 2011 (in Bosnië) en begin 2012 (al heb ik alweer een andere haarkleur, haha).

5 thoughts on “Dag 28: Foto uit 2011 en 2012, veranderingen

Geef een reactie

