Uitwaaien tot 26 februari

Lieve lezeressen,

Van 20 februari t/m 26 februari zal er niets online komen op mijn blog. Ik ga namelijk een weekje uitwaaien op Texel! Ik baal enorm dat ik de tijd niet heb kunnen vinden om vooruit te schrijven, so be it…

Ik ga in ieder geval heerlijk genieten samen met mijn vriend. Ik ben echt even aan vakantie toe. Mijn leven is op dit moment onwijs druk. Ik loop drie dagen stage in groep 1 (erg vermoeiend, maar zo leuk!) en daarnaast ga ik twee dagen naar school. Ik heb sport opgegeven omdat ik het qua vermoeidheid niet meer aan kan en dat zegt wel wat voor mij. Ik ben nooit oververmoeid, maar nu ben ik het gewoon wel. Het liefst zou ik dag en nacht springen en dansen, maar dat gaat nu gewoon even niet. Dus ik luister naar mijn lichaam en ga lekker een weekje uitrusten.

Natuurlijk kunnen jullie na mijn vakantie een blogje verwachten met foto’s!

Ik wil nog even zeggen dat ik echt heel erg dankbaar ben voor de mensen die mijn blog lezen. Ik blog nog maar vanaf 1 januari 2012, maar ik word blij van elke reactie, jullie zijn allemaal zo lief en geweldig! Thanks :-)

Liefs, Daniëlle.

Vorig jaar februari, Texel.

8 thoughts on “Uitwaaien tot 26 februari

  1. Heeel veel plezier! :)
    En om op je laatste regels terug te komen; ik blijf echt niet op elke blog hangen die ik toevallig tegenkom. Maar die van jou heeft iets! I like it :)
    Hopelijk heb je een fijne vakantie.

Geef een reactie

