Dag 29: Wat ik geleerd heb deze maand

Deze maand heb ik geleerd hoe ik écht sterk in mijn schoenen kan staan. Dat komt door meerdere dingen, die eigenlijk een vicieuze cirkel vormen.

Ik doe dingen die ik leuk vindt -> ik zit lekker in mijn vel -> ik straal van geluk -> ik heb minder stress -> ik slaap beter.

Daar is denk ik geen uitleg voor nodig. Sinds ik blog, zit ik beter in mijn vel. Het klinkt misschien vreemd, maar ik doe iets waar ik enorm veel plezier in heb en zelfvertrouwen van krijg (door jullie!). Door dat zelfvertrouwen sta ik veel sterker in mijn schoenen, pak ik kritiek veel beter op, kan ik niet stoppen met lachen en ben ik constant vrolijk. I like!

Ook stond deze maand in het teken van mensen helpen. Mijn moeder heeft te horen gekregen dat ze een burn out heeft, wat natuurlijk erg vervelend is (ook gezien haar voorgeschiedenis van ziektes). Ik voel echt de drang om haar met alles te helpen: koken, opruimen, schoonmaken, etc. Ook vind ik het fijn om oude mensen op straat zomaar te helpen, ik word er echt gelukkig van!

En nu ben ik blij door alle blije dingen in het leven :-)

7 thoughts on “Dag 29: Wat ik geleerd heb deze maand

  1. Aaah wat superleuk! :D haha dat noem ik nog eens een positieve blogpost!
    Ik ben heel blij voor je en ik hoop dat je moeder snel weer beter is.

Geef een reactie

