Dag 30: Wie ben ik?

Oei, dit is een moeilijke. Op zo’n vraag zou ik normaal gesproken zeggen: Daniëlle. Maar ik neem aan dat deze vraag inhoudelijk is bedoeld. Erg moeilijk, maar ik ga het proberen!

Alvast een sneak peek van Texel, hihi!

Ik ben een spontaan, maar verlegen persoon. Dat lijkt niet samen te gaan, maar toch is het zo. In een (nieuwe) groep met mensen kijk ik graag eerst de kat uit de boom, ik ben niet iemand die graag op de voorgrond staat, in een grote groep. Mensen die mij wat beter kennen zouden mij juist helemaal niet omschrijven als verlegen, omdat ik iemand ben die altijd heel erg hard lacht en gezellig kletst. Eerste indrukken kijk ik eigenlijk niet naar, omdat mensen altijd anders blijken te zijn dan ik dacht.

Ik ben geen leidertype, als het gaat om samenwerken. Ik kom graag met nieuwe ideeën en voer ze graag uit, maar ik houd er gewoon niet van om te zeggen: ‘jij doet dit, jij doet dat en de rest doen zij’. Ik ben wel een harde werker, ik wil graag alles op tijd af hebben, leer goed voor toetsen en ben eigenlijk geïnteresseerd in alles.

Om mijzelf in een paar woorden te omschrijven: spontaan, verlegen, ijverig, vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb nog het idee dat ik te kort heb gedaan aan dit blogje, omdat ik zóveel meer ben dan alleen dit kleine stukje tekst, but you get the point. Dit is wie ik ben, in grote lijnen.

Daniëlle, een jonge vrouw die van het leven geniet.

HOORAY! Ik heb de 30 Day Challenge afgerond!

 

4 thoughts on “Dag 30: Wie ben ik?

  1. Het lijkt net of ik over mijzelf zit te lezen haha. In een grote groep kom ik ook vaak verlegen over, terwijl mensen die mij kennen juist zeggen dat ik veel te veel praat! Ik ben gelukkig niet de enige. :) Leuk artikel om te lezen!

Geef een reactie

