Texel, part 1

Ik ga mijn vakantie blogje in een paar delen (2, 3?) verdelen, anders wordt het zo lang!

Op maandag konden we rond drie uur ’s middags het huisje in. We hadden thuis al het pasje gekregen waarmee de deur open kon, dus we hoefde niet naar de receptie. Als ik op Texel ben, voelt het echt als een tweede thuis. Frisse, schone wind, rust, even nergens aan denken. We hebben onze spulletjes uitgepakt en zijn boodschappen gaan doen!

’s Avonds lekker uit eten bij ‘Vogelhuis Oranjerie’, echt een aanrader! Vooraf hadden we een heerlijk broodplankje, dat bestond uit breekbrood en tapenade (roomboter, paturain en iets met olijven). Heb er zo van genoten!

Als hoofdgerecht had ik Spaghetti Bolognese besteld. Het leek wel alsof ik spaghetti voor drie personen kreeg, zoveel was het! Maar zo lekker! En stiekem heb ik bijna alles opgegeten ;-) ’s Avonds lekker op de bank gezeten en gekletst.

Dinsdag gingen we naar Den Burg toe, eigenlijk een beetje om te shoppen. Ik heb, behalve een bodybutter van Inecto, niets gekocht. Stiekem een beetje trots, want ik had mijn studiefinanciering toch nog niet binnen ;-)
’s Middags hebben we heerlijk gezwommen in het tropisch zwembad ‘Caluna’. ’s Avonds kookte ik in het huisje gebakken aardappeltjes met een schnitzel. Helaas werd ik ’s avonds niet zo lekker en gingen we vroeg naar bed.

Woensdag ochtend zijn we nog even De Koog ingegaan en daar kocht ik wel wat. Het blousje was €8,75 (!), het spijkerjasje €10,00 en het shirtje €16,95. Wat word ik toch blij van shoppen, hihi!

Part 2 komt snel, ik laat de leukste foto’s voor het laatst, haha! Woensdag en donderdag waren namelijk echt super gezellige en leuke dagen. Stay tuned!

4 thoughts on “Texel, part 1

Geef een reactie

