Texel, part 2

Part 2. Ik was gebleven bij woensdagmiddag. Er stond een aardig harde wind, dus het leek ons wel lekker om echt even uit te waaien op het strand. Dat hebben we geweten… met mee wind waren we zo bij de andere strandtent, maar toen we terug gingen lopen, man… Beste work out ever! Het was heerlijk om even uit te waaien, we hebben zeker een uur gelopen. Op de helft hebben we bij Strandpaviljoen 21 een lekker kopje warme chocolademelk gedronken.

Hier kijken we nog happy, want hier hadden we mee wind, haha!

We begonnen bij Strandpaviljoen 20, maar de strandtent zelf was weggehaald (vanwege de woeste zee?).


Twee geforceerde lachjes, want oei, wat hadden we harde tegenwind!

Het was echt heerlijk om over een verlaten strand te lopen. Ik vind de zee en het strand altijd zo lekker ruiken, echt heel relaxt en nergens aan hoeven denken. We hebben het heel gezellig gehad, veel gelachen omdat ik bijna niet vooruit kwam in de tegenwind (hmm). Ik ben wel blij dat ik een sjaal omhad en een muts ophad, want brr, het was koud!
Daarna zijn we weer rustig naar het huisje gereden en hebben we nog even wat kleine boodschappen gedaan. We waren allebei zo lui van de zeelucht, dat we maar besloten om uit eten te gaan :-)

Reden dat ik hier een beetje kippig kijk: m’n bril was uit z’n koker gevallen, waardoor er allemaal vlekken opzaten, haha. Echt iets voor mij.

We zijn heerlijk uit eten geweest bij ‘De Catharinahoeve’, dat is een pannenkoekenhuis in Den Burg, waar we standaard één of meerdere keren komen als we op Texel zijn. Wat mij betreft kun je daar de lekkerste pannekoeken eten! Ik at een pannekoek met spek en kaas en mijn vriend een pannekoek met ananas. Nomnomnom! Het was zoals altijd erg gezellig :-)

Het laatste deel, part 3, komt er ook nog aan. Dat zal gaan over de laatste dag. Ik mis het, als ik de foto’s terug kijk!

8 thoughts on “Texel, part 2

  1. Weer superleuk om te zien! En die laatste foto is echt schattig haha.
    En ik vind jouw haarkleur met je blauwe ogen trouwens echt heel mooi!

  2. Leuk om te zien! Ik weet niet of je het weleens eerder hebt gehoord maar ik vind dat je heel erg op Sylvie van der Vaart lijkt. X

Geef een reactie

