Boek: ‘Fallen’ geschreven door Lauren Kate

Fallen
Geschreven door Lauren Kate
Release datum:
8 december 2009
Aantal pagina’s: 452
Formaat: Paperback
Gekocht bij: Bol.com

WHAT IF THE PERSON
YOU WERE MEANT TO BE WITH
COULD NEVER BE YOURS?
There’s something achingly familiar about Daniel Grigori. Mysterious and aloof, he captures Luce Price’s attention from the moment she sees him on her first day at Sword & Cross boarding school in Savannah. He’s the one bright spot in a place where cell phones are forbidden, the other students are screwups, and security cameras watch every move. Except Daniel wants nothing to do with Luce – he goes out of his way to make that very clear. But she can’t let it go. Drawn to him like a moth to a flame, Luce has to find out what Daniel is so desperate to keep secret… even if it kills her.

Fallen viel me in eerste instantie op door de cover. Erg mysterieus, zelf een beetje gothic. Toen ik ‘m kocht, begon ik er gelijk in, maar toen ik bijna op de helft was, stopte ik met lezen. Ik kwam er niet doorheen, het was een beetje eentonig, iets wat ik niet verwacht had. Het was wel leuk, maar niet spannend. Er werd een beetje om Luce en Daniel heen gedraait.

Toen ik naar Texel ging, besloot ik deze maar eens mee te nemen. Alles verdient een tweede kans, dus ook dit boek. Omdat ik het begin al kende, kwam ik er makkelijker in. Tot op de helft bleef het weer saai, maar daarna werd het wat spannender. Ik kreeg meer dingen te weten of Daniel. Dat duurde mij wel een beetje te lang, maar het bleef spannend tot op de laatste pagina. Het einde nam een wending die ik niet verwacht had. Na dit boek was ik zeker benieuwd naar deel twee, Torment. Veel vragen zijn in dit boek niet beantwoord.

Al met al was dit een leuk boek, wat erg traag op gang kwam. Na dit boek ben ik wel benieuwd naar het tweede deel, daarom krijgt dit boek van mij drie hartjes. Het was een leuk boek, ik ben benieuwd naar het vervolg, maar het had allemaal wel wat spannender gemogen van mij.

5 thoughts on “Boek: ‘Fallen’ geschreven door Lauren Kate

Geef een reactie

