Texel, part 3

Laatste blogje over Texel, namelijk over donderdag en vrijdagochtend. Donderdag heb ik helemaal geen foto’s gemaakt, helaas! We zijn ’s ochtends nog even naar Den Burg geweest, daar hebben we lekker geluncht en nog even geshopt. ’s Middags gingen we een uurtje bowlen in De Koog (van vier tot vijf), dat was erg gezellig (en ik had gewonnen, hihi :-D). Na het bowlen besloten we om uit eten te gaan. We gingen uit eten bij restaurant ‘Het Eiland’, waar je Egyptisch kunt eten. We namen allebei een pizza shoarma, die was zo lekker!

’s Avonds keken we Wie Is De Mol? en daarna pakte we onze spullen alvast in. Ook hebben we monopoly op de iPad gespeeld en weer won ik (who run the world? Girls!). Ik was even vergeten hoe leuk monopoly was.

Uitzicht vanuit onze slaapkamer: bomen en weiland.

Vrijdagochtend moesten we rond tien uur het huisje uit zijn, maar we gingen pas rond half elf weg. Ik maakte nog een paar foto’s van het huisje en mijn vriend ging de spullen in de auto laden.

De huiskamer, netjes opgeruimd! Alleen het boek wat ik toen las ligt er nog.
Het huisje.

We hadden beide nog geen zin om naar huis te gaan, dus we besloten nog even naar Strandpaviljoen 28 te gaan om koffie te drinken. Strandpaviljoen 28 ligt helemaal in het puntje van Texel, in Cocksdorp, dus we hebben heel Texel gezien voordat we daar aankwamen. Om nog een laatste keer te vieren dat we zo’n gezellig weekje hadden gehad, namen we koffie met appelgebak. Yay!

Het was echt heerlijk weer, het leek wel lente! We hebben dus nog even over het strand gewandeld en ik heb nog wat foto’s gemaakt.





Ik heb echt een geweldige week gehad! Ik kan niet wachten om weer naar Texel te gaan. Gelukkig ga ik van 16 mei t/m 28 mei! Dan moet ik tussendoor wel naar huis om naar school te gaan en stage te lopen, maar gelukkig bestaat de OV-Chipkaart.

Er komt nog een blogje over mijn vakantie, namelijk; Texel, de outtakes. Foto’s die onverwachts en grappig zijn!

7 thoughts on “Texel, part 3

Geef een reactie

