10 Novels Die Ik Wil Lezen, part 1

Ze zeggen meestal: don’t judge the book by its cover. Sorry, maar dat doe ik wel. Als ik in de boekwinkel een onwijs mooie voorkant zie, kan ik er niet hard genoeg naar toe lopen. Een voorkant is voor mij meestal wel de doorslag om het boek te lezen, wat soms ook op een paar missers kan stuiten. Maar hé, ik houd van boeken, dus een paar missers moeten er tussen kunnen zitten!
Sinds ik bezig ben met obsessief lezen, is mijn to read list gegroeid van Zuid-Holland tot aan Tokio. Al die mooie novels wil ik graag met jullie delen, maar het zijn er op dit moment precies geteld 137, dus om dat in één keer te laten zien… Nee. Vandaag laat ik jullie dus de 10 novels zien, die ik graag zou willen lezen.

Klik op de link om te lezen, waar het boek over gaat!

Finding Sky (Benedict, #1)Hex Hall (Hex Hall, #1)Everneath (Everneath, #1)Moon Spell (The Tale of Lunarmorte, #1)Across The Universe (Across The Universe, #1)

Kijk al die mooie covers <3 Alleen daarom wil ik ze al hebben…

Unearthly (Unearthly, #1)Eve (Eve, #1)EntangledHalo (Halo, #1)Fracture

Hebben jullie nog aanraders? Wat was écht een goed boek waar je van genoten hebt?

4 thoughts on “10 Novels Die Ik Wil Lezen, part 1

  1. Een echte boekenwurm dus, Leuk om te zien zeg! Ik ben ook gek op lezen alleen houd ik het maar bij het Nederlands, haha

  2. Mijn favoriete boek allertijden is Ultramarijn van Henk van Woerden. Ik zat op de middelbare school op de ‘leesclub’ 8-). Dan las je boeken die je daarna met elkaar ging bespreken. Toen ik Ultramarijn had gelezen, wauw, echt het mooiste boek ooit, ik heb het sindsdien elke zomervakantie opnieuw gelezen, dus nu denk ik vijf keer.. Maar wat bleek, de rest van de leesclub vond het stuk voor stuk een verschrikkelijk boek! Terwijl ik echt lyrisch was! Dus of het een aanrader is weet ik niet, de meerderheid zou misschien zeggen van niet, maar ik kan niet wachten tot het weer zomervakantie is :).

Geef een reactie

