Mijn nieuwe bril

Een bril: ik heb er gewoon één nodig. Lenzen heb ik ook, maar omdat mijn ogen heel erg droog zijn, kan ik die niet altijd in. Een paar weken geleden ging ik weer eens voor een oogcontrole langs bij Specsavers, maar wat bleek? Ik was van -1.50 (aan beide ogen) naar -2.25 gegaan. Crap! Zelf dacht ik het wel, ik had al een tijd last van hoofd- en nekpijn en kon niet meer goed door mijn bril en lenzen kijken.
Tijd om een nieuwe bril uit te zoeken! Ik vind brillen echt een onderdeel van een outfit. Een bril kan je look net wat stoerder, nonchalanter of gewoon anders maken. Ik was op zoek naar een soort Rayban look-a-like en die vond ik!


Ik ben echt onwijs verliefd op mijn nieuwe bril, sinds ik ‘m heb draag ik ‘m zeker wel een paar keer in de week. Het is ook gewoon makkelijk in de ochtend: ontbijten, opmaken, bril op en gaan. Het gouden detail aan de zijkant vind ik ook erg leuk, dat was eigenlijk de doorslag om die bril te kopen.

Ik kreeg er ook (gratis!) een brillenkoker bij, die automatisch open gaat als je op een knopje drukt. Helaas heb ik ‘m al laten vallen (onhandige ik), dus automatisch gaat ‘ie niet meer. Mijn bril is van het merk Osiris en kostte in totaal €175,-, inclusief ontspiegelde glazen.

9 thoughts on “Mijn nieuwe bril

Geef een reactie

