Look of the (Sun)day: I’m a Mermaid

Mijn make-up is meestal heel normaal: of een bruine smokey eye, of een naturelle ooglook. Ik houd ook niet van uitgebreid en heel erg veel kleur, eerlijk gezegd. Maar op een stille zondag, toen ik me verveelde, begon het toch wel even te kriebelen toen ik al die kleurtjes uit mijn 88 shimmer palette zag. Ik bleef toch de hele dag thuis, dus waarom niet? Ik ging aan de slag met blauwe en paarse kleurtjes. Zelf moet ik denken aan een zeemeermin als ik terug kijk naar mijn ooglook die dag, haha!

Op mijn ogen heb ik lichtblauw, donkerblauw en paars gebruikt. Dit heb ik allemaal een beetje met elkaar geblend, zodat het geen harde lijnen werden. Onder mijn wenkbrauw heb ik een neutrale oogschaduw gebruikt om mijn wenkbrauwbot op te lichten en de harde lijnen te blenden.
Verder heb ik op mijn lippen een lipgloss gebruikt, die ik eigenlijk nooit draag, omdat ‘ie zo plakt, haha! Maar ik vond ‘m hier wel mooi bij staan :-)

Producten die ik heb gebruikt:

Gezicht
Maybelline Dream Satin Liquid Foundation
Essence Translucent Powder
Catrice blush in ‘Pink Grapefruit’

Ogen
Catrice Wenkbrauwpoeder
Essence Wenkbrauwgel
Etos Oogschaduwbasis
88 Shimmer Palette (blauw, paars)
NYC mono in ‘A-List’
Maybelline Master Precise Eyeliner
L’Oreal Lash Architect 4D Mascara

Lippen
Catrice Lipgloss in ‘020 Oh, So Chic’

6 thoughts on “Look of the (Sun)day: I’m a Mermaid

  1. Wauw, mooi! En ik vind het ook echt super dat je budget producten gebruikt, want ook daarmee kun je een hele mooie look maken :D ziet er echt tof uit!!

Geef een reactie

