Favorieten van dit moment #1

Ik heb vaak genoeg dat ik zó enthousiast over iets ben, dat ik er de hele dag aan denk of over praat. Dat kan een tv-serie zijn, een boek, een liedje… noem het maar op. Ik vind het leuk om dat met iedereen te delen, dus ook met jullie! Als ik weer eens zo’n periode heb waarin ik heel enthousiast ben over dingen, zal er dus een ‘favorieten van dit moment’ online komen!

Favoriete tv-serie: New Girl

New Girl is echt hilarisch. Het zijn korte afleveringen (ongeveer 20 minuten) waarin het draait om het leven van Jessica Day, oftewel Jess. Jess woont in een appartement met drie mannen, die echt geweldig zijn! Telkens lach ik me rot om de afleveringen, ik kijk het op internet dus ik ben elke keer weer blij als er een nieuwe aflevering online staat :-)

Favoriete boek: ‘Eeuwig Verbond’ van Rebecca Maizel

Dit boek las ik vorige week uit. Het gaat over Lenah, ze was vampierkoningin maar is door een oud ritueel weer een mens geworden. Daardoor is haar geliefde Rhode voor haar gestorven. Ze komt terecht op een gewone school en ontmoet daar een jongen, ze worden verliefd. Maar haar coven komt erachter dat ze geen vampier meer is en dreigt haar én die jongen te vermoorden. Ik heb dit boek binnen één dag uitgelezen, wat een spanning, romantiek en humor in één boek. Love it!

Favoriete bezigheid: koken & bakken
Nieuwe recepten vinden en uitproberen, ik houd ervan. Ik ben echt een groot voedsel liefhebster, ik kan uren in de keuken staan zonder mij te vervelen. Laatst heb ik heerlijke muffins gebakken (komt nog een blogje over!), ik kan daar zo van genieten! Ik kan echt niet wachten totdat ik mijn eigen keuken heb :-)

Wat zijn jou favorieten van dit moment?

5 thoughts on “Favorieten van dit moment #1

  1. New Girl!!!! I love it! Echt zo jammer dat de afleveringen zo kort zijn, hè? Ik kerk het op RTL5, alleen RTL5 heeft het er weer afgegooid, zoals ze zovaak met series doen! Ik heb echt een haat-liefde verhouding meg RTL5. Nu haat ik RTL5 dus weer, totdat ze me weer blij gaan maken, haha!

    • Haha! Dat is wel waar over RTL 5 hoor, daarom ben ik het maar op internet gaan kijken… En inderdaad jammer dat ze zo kort zijn, als je begint met kijken lijkt het net of het na vijf minuten al is afgelopen!

  2. Verjaardagskaarten zelf maken of gewoon zomaar-kaartjes maken vind ik toch wel heel leuk. Ik heb m’n moeder er zelfs mee aangestoken haha. Blogs kijken. En cakes bakken!

Geef een reactie

