Leuke app: Draw Something

Ik moet even iets met jullie delen, namelijk deze app. Op Twitter las ik over Draw Something, een leuke, creatieve app. Je kunt voor muntjes een tekening maken (bv. ‘een droom’, ‘een schoorsteen’), je tegenstander moet dan raden wat je bedoeld met je tekening. Deze app is wel in het Engels, maar gelukkig bestaat translate.google.com, voor degene die niet zo goed in Engels zijn.

Eerst dacht ik dacht het niet zo leuk zou zijn, maar nu ben ik er echt lichtelijk verslaafd aan! Soms is het nog wel lastig om tekeningen te raden. Mijn vriend had bijvoorbeeld ‘teeth’, dus tanden. Ik was er zo zeker van dat hij een aardbei had getekend, ik was woest op mijn iPhone dat ‘ie ‘strawberry’ niet accepteerde, haha! Erg leuk om te zien hoe mensen iets uitbeelden.

Mijn gebruikersnaam is DaniellePolet, voor als je een potje Draw Something met mij wil spelen :-) 

Dus: ken jij Draw Something ook al? En speel jij het ook?

2 thoughts on “Leuke app: Draw Something

  1. Ik speel het ook zo vaak!! Heerlijk spel haha. Mijn nickname: LyanneVD.
    PS: Ik kon deze week niet bij je reageren, maar ik ben er nu achter dat als ik een ander emailadres invul, het wel lukt. Dus vandaar dat rare emailadres haha. Misschien een tip voor andere niet WordPress bezoekers? Gewoon een raar emailadres invullen en het werkt. :)

Geef een reactie

